Frankfurt 2013 pokazao je da mu je svjetska kriza nepoznanica. Sajam koji je domaćin njemačkim proizvođačima bliještio je kao da je u svijetu trenutno aktualan vrh ekonomskog cvata. No, mi ćemo svoj fokus staviti samo na jedan model, novu Opelovu Insigniju, I to u fizičkim granicama izvan samog sajma. Naime, uvijek nas je zanimalo kako izgleda proizvodni proces jednog magnata kao što je Opel, I eto dobili smo svoju priliku.
Posjetili smo za vrijeme trajanja sajma Opelovu tvornicu u Rüsselsheimu, ili možda da bolje dočaramo sami ugođaj – Opelov grad tik do Frankfurta. Tvornica s 3200 zaposlenika u proizvodnji – nepoznanica za hrvatsku ekonomiju - dnevno producira 800-tinjak automobila kroz dvije radne smjene, odnosno ako baš hoćete gotovo pa po automobil u minuti. U materijalu koji slijedi vidjet ćete proces nastajanja automobila, od dolaska motora sa zemaljske trake do sklapanja s karoserijom sa zračne dizalice.Impresivno, bez svake dvojbe. Uživajte.
>> Opel Insignia najaerodinamičnija limuzina u segmentu